Тел.: (096) 510-77-77

Паливні фільтри

Паливні фільтри

Чиста потужність


Критерії випробувань:

  • Стійкість до впливу всіх сортів дизельного палива (включаючи біодизель)
  • Ступінь очищення палива
  • Точність розмірів
  • Випробування під навантаженням
Об'єкти випробувань:
  • Оригінальний паливний фільтр «Мерседес-Бенц» A 646 092 05 01
  • Паливний фільтр-аналог N1
  • Паливний фільтр-аналог N2
  • Паливний фільтр-аналог N3

Результати:

  Оригінальний фільтр «Мерседес-Бенц» Фільтр-аналог N1 Фільтр-аналог N2 Фільтр-аналог N3
Эффективість фільтрації Ущільнювачі і металеві частини оригінального паливного фільтра «Мерседес-Бенц» однаково стійкі до впливу всіх видів дизельного палива. Всі фільтри-аналоги виявилися нестійкими до впливу, на всіх трьох фільтрах помітно явне пошкодження поверхонь. Всі фільтри-аналоги виявилися нестійкими до впливу, на всіх трьох фільтрах помітно явне пошкодження поверхонь. Всі фільтри-аналоги виявилися нестійкими до впливу, на всіх трьох фільтрах помітно явне пошкодження поверхонь.
Точність розмірів (Геометрія штуцера) Єдиний має насадку для приєднання паливного шланга. Діаметр патрона штуцера забезпечує надійне закріплення паливного шланга. Діаметр патрона штуцера фільтра відхиляється від заданої норми, що може привести до утворення негерметичності і протікання. Діаметр патрона штуцера фільтра відхиляється від заданої норми, що може привести до утворення негерметичності і протікання. Діаметр патрона паливного фільтра знаходиться в межах норм, але цього фільтруючому елементу також не вистачає насадки для паливного шланга.
Вхід: Задній внутрішній діаметр [мм], специфікація: ∅ 9,3 ± 0,2 9,312 9,724 9,694 9,388
Вхід: Задній зовнішній діаметр [мм], специфікація: ∅ 11 ± 0,2 11,077 11,595 11,588 11,163
Вихід: Задній внутрішній діаметр [мм], специфікація: ∅ 7,3 ± 0,2 7,265 7,647 7,639 7,22
Вихід: Задній зовнішній діаметр [мм], специфікація: ∅ 9 ± 0,2 9,136 9,565 9,509 9,269
Ступінь очищення палива
(Норма: 85,0%)
90,1%. Забезпечує довгу і надійну роботу двигуна. 67,7%. Нижче допустимої норми. 16,4%. Ступінь очищення вкрай мала. 88,7%. Володіє достатнім ступенем очищення, але в ході перевірки почав протікати, неочищене паливо могло безперешкодно потрапити в двигун.
Випробування під навантаженням (Опірність критичному тиску. Норма: 8,5 бар) 15 бар. Забезпечує оптимальну роботу двигуна при різних умовах експлуатації. 12 бар. Також витримав тиск вище необхідної норми. 3 бар. Обидва фільтра випробування під навантаженням не пройшли. Це може привести до руйнування фільтра, особливо під час пуску двигуна в холодну погоду. 3 бар. Обидва фільтра випробування під навантаженням не пройшли. Це може привести до руйнування фільтра, особливо під час пуску двигуна в холодну погоду.


Висновок за результатами випробувань