29 січня 1886 року в Берліні Карл Бенц подав заявку на отримання патенту на винайдений ним триколісний автомобіль. Цей день вважається днем народження автомобіля - винаходи, якому в 2011 році виповнюється 125 років. У той же час, Готліб Даймлер розробляв перший чотириколісний автомобіль. Таким чином, засновники компанії Daimler AG і її всесвітньо успішної ключовий марки Mercedes-Benz, працюючи незалежно один від одного, заклали фундамент виробництва всіх сучасних легкових автомобілів, вантажівок і автобусів. З плином часу компанія-винахідник автомобіля розвивалася стабільніше, ніж будь-який інший автовиробник, приділяючи увагу всім важливим аспектам роботи, від технології приводу до дизайну, що забезпечує комфорт і безпеку.
Для автовиробника інновація була і залишається ключовим фактором успіху, і в наші дні важливість її тільки зростає. Без сміливості в пошуку нових ідей, не був би винайдений автомобіль, а без інновації не було б прогресу. Компанія Mercedes-Benz, винахідник автомобіля, завжди прагнула активно розвивати цей вид транспорту. Так, з 1886 року, в якому Карл Бенц і Готліб Даймлер представили "Патент Моторваген" і "мотоколяску" відповідно, компанія зареєструвала більше 80 тисяч патентів, тим самим підтверджуючи заяву про своє лідерство в сфері технологій. "Патент-Моторваген" Бенца був першим автомобілем в світі і символом новаторського духу і майстерності. У той час весь вид майстерно зробленого триколісний автомобіля говорив про те, що настала епоха швидкості. Мотоколяска Даймлера, в свою чергу, стала першим чотириколісним автомобілем.
1886 рік - перший 3-х колісний автомобіль Mercedes
Ці два автомобіля поклали початок унікальної історії успіху - історії, в яку Mercedes-Benz продовжує дописувати все нові глави. Винаходи цієї компанії завжди випереджали час на кілька кроків - починаючи з виробництва "саморушного екіпажу" в Штутгарті, розкритикованого як "безперспективного", до сучасного автомобіля, який є не тільки символом особистої свободи, а й однією з опор економіки. Серед найбільш значущих інновацій компанії - перший автобус, перша вантажівка і перший сучасний легковий автомобіль - 1900 рік - Mercedes 35hp, представлений в лютому 1900 р
Mercedes 35 hp: прототип всіх сучасних легкових автомобілів
На рубежі століть Mercedes 35 hp, прототип всіх сучасних легкових автомобілів, був втіленням фундаментальнонової архітектури автомобіля. Він ознаменував собою перехід від довгоногої "мотоколяски" до образу автомобіля,знайомому нам всім. Вирішальними інноваціями були довга колісна база, широка колія, низьке положення центра ваги і похила колонка рульового управління. Ці нововведення заклали основу комфортного і безпечного водіння, аMercedes став першим його втіленням.
1900 рік - Mercedes 35hp
Дух новаторства - рушійна сила розробки автомобілів
Завдяки творчому підходу до дизайну, ідеї компанії Mercedes-Benz рухають автомобільну промисловість вперед,дозволяючи постійно переосмислювати концепцію особистої свободи в русі і відкриваючи нові областізастосування технологій. Саме процес постійної інновації дозволив Mercedes-Benz стати автовиробником зунікальним і різноманітним модельним рядом.
Безпека: в кожному сучасному автомобілі є частинка Mercedes
Жоден автовиробник в світі не зробив для дослідження автомобільної безпеки стільки, скільки зробив Mercedes-Benz. Ось уже 70 років експерти Mercedes з безпеки систематично вивчають причини аварій, методи зниженнятяжкості їх наслідків та запобігання.
На незмінну вірність Mercedes питань безпеки вказує і той факт, що в 2009 році компанія відзначила відразу трирічниці: 70 років розробки технологій безпеки, 50 років з введення жорсткого пасажирського салону і 40 роківдосліджень причин аварій.
Полегшення наслідків аварій - повне запобігання аваріям
Мета активної безпеки - забезпечити їзду без аварій. Переслідуючи цю мету, компанія Mercedes-Benz розробила ряд технологій, які полегшують наслідки аварій або дозволяють їх повністю запобігти. Системи з електронним контролем ABS і ESP® - розробки Mercedes, які внесли значний вклад у зниження частоти аварій. Ці технології в наш час також входять до складу стандартної комплектації практично всіх автомобілів. Система ABS - антиблокувальна гальмівна система - була вперше представлена в 1978 році в серії 116 класу S, а подушки безпеки - в 1981 році, в серії 126 класу S. Електронна програма стабілізації ESP® була вперше представлена в 1995 році в купе серії 140 класу S , а потім поступово впроваджена в усі моделі.
Mercedes-Benz був першим автовиробником, який об'єднав в цій системі засоби активної і пасивної безпеки, підвищуючи рівень захисту, який забезпечується водієві і пасажирам. Запуск системи PRE-SAFE® в 2002 відкрив нову еру в історії автомобільної безпеки. Mercedes-Benz систематично використовує в розробці технологій безпеки дані про фактичні аваріях і дані, отримані в результаті власних досліджень. Такі інноваційні системи як Active Blind Spot Assist або ATTENTION ASSIST борються з типовими причинами аварій, такими як зміна смуг і втома водія.
Важливі етапи в історії розробки технологій безпеки Mercedes-Benz:
1939 - початок розробки технології безпеки легкових автомобілів
1959 - перший безпечний автомобільний салон
1969 - заснування підрозділу Mercedes-Benz по дослідженню причин аварій
1978 - антиблокувальна гальмівна система з електронним контролем (ABS)
1980 - подушка безпеки з піротехнічним елементом, пристрій для натягування ременя безпеки
1989 - захисна дуга з автоматичним підйомом
1995 - електронна програма стабілізації (ESP®)
Рік випуску 1996 - система допомоги при гальмуванні Brake Assist (BAS)
1998 - адаптивна система круїз-контролю DISTRONIC
1999 - система активної стабілізації кузова (ABC), система контролю тиску в шинах
2002 - система превентивного захисту PRE-SAFE®
2003 - функція динамічного поворотного світла
2005 - системи DISTRONIC PLUS, Brake Assist PLUS, система нічного бачення Night View Assist
2006 - гальмівна система PRE-SAFE®, система інтелектуального освітлення
2009 - система контролю швидкості Speed Limit Assist, система утримання смуги Lane Keeping Assist, система оповіщення Blind Spot Assist, функція стеження за станом водія ATTENTION ASSIST
2010 - активна система утримання смуги Active Lane Keeping Assist, активна система оповіщення Active Blind Spot Assist; високопотужні світлодіодні фари
Комфорт в русі: традиційну перевагу Mercedes-Benz
Комфорт поїздки був і залишається традиційним перевагою Mercedes. Широка колія, довга колісна база і індивідуальна розробка кузовних систем - все це дозволяє Mercedes вже більше століття встановлювати стандарти комфорту в тривалих поїздках, типові для автомобілів даної марки. Ще в 1931 р, Mercedes-Benz зробив важливий крок у розвитку технології кузова - модель 170 була першою серійною моделлю легкових автомобілів з незалежною підвіскою всіх коліс ( "хитними осями"). Ця технологія повністю змінила відчуття поїздки за рахунок компенсації нерівностей дороги, що призвело до зниження як рівня шуму, так і вібрації шин.